fbpx

גריל גז מומלץ | גרילי הגז המומלצים ביותר לשנת 2023

גריל גז מומלץ
קל לתפעל אותו ואפשר להכין איתו על האש – ועוד מגוון של מנות מטריפות - בנוחות ולאורך כל השנה. ואם לומר את האמת, היתרון הגדול ביותר: הוא עושה לנו (כמעט) את כל העבודה השחורה.
אז אפשר להגיד להתראות לשימוש בפחמים, לשעות של נפנוף מיוזע מעל המנגל ולריח של מדורה הנספג בבגדים. ולהגיד שלום לבישול בקלאס חסר מאמץ 😊 עם גריל גז מקצועי אתם יכולים פשוט ללחוץ על כפתור ההצתה ולקבוע את טמפרטורת הבישול שאתם צריכים.
אז בין אם אתם אנשי גריל ותיקים ורוצים לשדרג את הגריל שלכם, או שאתם חדשים בתחום ולא ממש יודעים מאיזה גריל גז להתחיל, בכתבה הבאה ריכזנו את רשימת גרילי הגז המומלצים לשנת 2023, המשיכו לקרוא הולך להיות לוהט במיוחד!

שתף את הפוסט

איך תקנו גריל גז כמו מקצוענים?

לפני שנוציא את התותחים הגדולים של עולם גרילי הגז, אנחנו ממליצים לכם לבחון כמה היבטים חשובים שיעזרו לכם בבחירת הגריל האידיאלי לצרכים שלכם, וגם יעזרו לכם להימנע מטעויות של מתחילים.
אפשר לומר שהתהליך קניית גריל גז די דומה לרכישת מכונית חדשה, כדאי שתגדירו מראש אם המכונית מיועדת לנסיעה בסביבה הקרובה, לנסיעות בין עירוניות ארוכות, או שאתם צריכים רכב שטח 4X4.

הנה כמה מושגים על גריל גז שיעשו לכם סדר:

  • הספק חום/BTU

בזמן שחיפשתם את גריל הגז האולטימטיבי, אולי נתקלתם בדירוג BTU. מה זה אומר? זאת מדידה המתייחסת לכמות החום שנוצרת על ידי המבער. זה לא בהכרח אומר שגריל עם BTU גבוה יותר יהיה איכותי יותר. זה תלוי גם בגודל הגריל ובחומרים ממנו הוא עשוי. במילים אחרות, גריל גז עם הספק חום נמוך באופן יחסי יכול לעבוד טוב יותר מאלה עם הספק גבוה בגלל איכות החומרים. 

  • מספר מבערים 

מספר המבערים משתנה בין גריל לגריל והוא יקבע כמה אנשים תוכלו להאכיל בו זמנית. לדוגמה, גריל גז עם 3 מבערים יכול להשביע 7 אורחים רעבים. אז אם אתם אוהבים ארוחות מרובות משתתפים ויש לכם גינה מרווחת, גריל גז עם 5 מבערים יאפשר לכם לארח כיד המלך. מצד שני, אם יש לכם מרפסת קטנה אבל לא רוצים לוותר על חווית גריל משובחת, גריל גז עם 2 מבערים תופס הרבה פחות מקום והוא יכול להיות בחירה מושלמת. 

  • איכות החומר

קחו בחשבון שגריל הגז שלכם יצטרך לצלוח את כל עונות השנה, מדובר בשינויי טמפרטורה ולחות קיצוניים. וכדי לוודא שגריל הגז שלכם ילווה אתכם להרבה מאוד זמן, עליו להיות מיוצר מחומרים איכותיים. רוב גרילי הגז וציוד הבישול המקצועי עשויים מברזל יצוק ונירוסטה. אלו חומרים חזקים, עמידים ולא נוטים לחשוף את הגיל האמיתי שלהם כל כך מהר. אך יחד עם זאת, קחו בחשבון שגם גרילי הגז האיכותיים ביותר עלולים להחליד אם לא מטפלים בהם כראוי.

  • מותג ואחריות יצרן

לפני שאתם רוכשים את גריל הגז המיועד, אל תשכחו לבדוק את המוניטין של המותג שבחרתם. קראו ביקורות של משתמשים ומומחי צלייה באינטרנט. והכי חשוב, בדקו איזה אחריות אתם מקבלים מהיצרן ולכמה זמן היא תקפה. חברה מקצועית שמאמינה במוצרים שלה לרוב תשקף את זה על ידי מתן אחריות לתקופה ארוכה, זה בהחלט צריך להיות גורם חשוב שישפיע על ההחלטה הסופית.

גרילי גז מומלצים לשנת 2023 – הדגמים המובילים

גריל גז קולמן גלקסי 4 מבערים נירוסטה 

גריל גז 4 מבערים

|הספק חום: BTU  50,000 | משטח בישול: 46.5 ס"מ על 66.6 ס"מ |

גריל גז עוצמתי, למי שחושק בחווית צלייה חסרת פשרות.
הוא מגיע להספק חום של 50,000 BTU במבערים הראשיים, בעל 4 מבערי נירוסטה רחבים המשלבים טכנולוגיה מתקדמת לפיזור החום בצורה אחידה ומכסה גריל ייחודי בעל שכבת בידוד כפולה המאפשרת שליטה מלאה בטמפרטורת הצלייה, לקבלת בשר איכותי ממש כמו במסעדות הטובות.
הגריל כולל מערכת ניקוז נוזלים למגש ייעודי, הניתן לשליפה וניקוי מהירים. שלישיית רשתות דו צדדיות, עשויות מברזל יצוק ומצופות פורצלן יאפשרו לכם לתמרן בין שיטות צלייה שונות בערב אחד.

לעמוד המוצר לחצו כאן

גריל גז קולמן רבולושן 4 מבערים שחור מגורגר

 

|הספק חום: BTU  50,000 | משטח בישול: 46.5 ס"מ על 66.6 ס"מ |

השילוב המושלם בין מקצועיות ואסתטיות.
אם אתם רואים את עצמכם כאניני טעם בכל מה שקשור לצליית הבשר, זה הפרטנר החדש שלכם – גריל הגז מדגם רבולושן מגיע עם טכנולוגיה ייחודית שתמנע מהבשר שלכם להישרף יתר על המידה ותסייע להגיע לצלייה אחידה ומושלמת! הגרילים מסדרת רבולושן לוכדים 75% יותר שומן ובאמצעות הפחתה זו, של טפטוף השומן והתלקחות להבות, הצלייה בגריל פשוטה יותר והבשר יוצא עסיסי, טעים ובריא יותר. עם הספק חום של 50,000 BTU, מערכת הצתה ™INSTASTART להצתה מהירה ובטוחה גם בתנאי מזג אוויר מאתגרים.
רשתות צלייה איכותיות מברזל יצוק מצופה פורצלן, אוגרות את החום ומפזרות אותו בצורה אחידה כך שכל חלקי הבשר יקבלו את מידת החום המדויקת. עם רבולושן ארוחות גורמה נמצאות במרחק הצתה אחת בלבד.

לעמוד המוצר לחצו כאן

גריל גז קולמן פלטינום 710C 3 מבערים

 |הספק חום: BTU  51,000 | משטח בישול: 45 ס"מ על 66 ס"מ  |

גריל גז מושלם לכל מי שאוהב להגיע לתוצאות ברמה גבוהה.
עם מבנה מבודד בעל שכבות אלומיניום כפולות והספק חום עוצמתי של BTU 51,000, תוכלו להתנסות בצליית בשר ארוכה ואיכותית. בלי לחשוש שמכסה הגריל יתעקם או ייהרס.
גריל הגז הזה מציע חווית בישול נוחה ומהנה, עם משטח צלייה מוגבה עשוי ברזל איכותי מצופה אימייל, ידית נירוסטה מבודדת לפתיחה וסגירה מהירים, נגישות נוחה למשטח ניקוז נוזלים הניתן לשליפה וניקוי מהירים. כל מה שצריך לחוויית על האש משפחתית ומהנה.

לעמוד המוצר לחצו כאן

גריל קולמן פרו 5 מבערים

|הספק חום: BTU  64,000 | משטח בישול: 47 ס"מ על 86 ס"מ  |

לקחת את חוויית הצלייה לפסגת האיכות.
בכל תחום אנחנו נפגוש את ה"משוגעים לדבר", אלו שאוהבים לקחת את הריגוש לקצה שבו הוא הופך לחוויית אקסטרים – שם תפגשו את גריל הגז פרו והוא הולך לספק לכם חוויית צלייה מרגשת – עם חמישה מבערים איכותיים, כל אחד עם הספק של 12,800 BTU, תיבת אש ומכסה מיציקת אלומיניום,  לאגירת חום מקסימלית ומניעת חלודה. תוכלו לצרוב נצחים ולהגדיל את שטח הצלייה, עם מבער צד קרמי המגיע לעוצמה של 13,000 BTU.
הגריל מגיע עם סדרת שדרוגים – כירת צד קרמית עם מערכת אינפרא אדומה ומכסה, ווים  לתליית כלי עבודה, מדף ייעודי לאיסוף שומנים הניתן לשליפה מהירה וקלילה.

לעמוד המוצר לחצו כאן

גריל גז קולמן גלקסי 2 מבערים עם מדפים מתקפלים

גלקסי גריל גז 2 מבערים

|הספק חום: BTU  30,000 | משטח בישול: 46.5 ס"מ על 44.4 ס"מ  |

גריל גז עוצמתי וקומפקטי, אידיאלי במיוחד למרפסות.
אם אתם רוצים לשמור על החוויה האותנטית של על האש מדי פעם, גריל גז גלקסי יספק לכם חוויה ישראלית במקסימום נוחות ומינימום מאמץ! מבנה הגריל יאפשר לכם לקפל את המדפים ולהציב אותו במרפסת כך שלא יתפוס  הרבה מקום.
עם הספק חום של 30,000 BTU, טכנולוגיה חדשה המספקת שליטה מעולה בטמפרטורה, שני מבערים רחבים ואיכותיים מנירוסטה לפיזור חום יעיל ואחיד, מערכת הצתה מתקדמת ™INSTASTART וגם, מכסה גריל בעל שכבת בידוד כפולה, לשמירה על החום ולשליטה מיטבית בטמפרטורה.
דגם הגלקסי מגיע עם אביזרים שיהפכו את חווית השימוש שלכם להרבה יותר נוחה ואיכותית: שתי רשתות מברזל יצוק מצופה פורצלן, כל רשת בעלת שני צדדים שונים ומאפשרות שיטת צלייה שונה. וכמובן, מערכת ניקוז שומנים מתקדמת, הכוללת מגש נשלף.

לעמוד המוצר לחצו כאן

גריל גז, חוויה ישראלית 

גריל גז מהווה תוספת אסתטית למרפסת ולחצר, הוא משדרג יכולות בישול אבל יותר מכל, הוא מספק לנו את החוויה הכי ישראלית שיש – על האש! אנחנו זוכרים את המפגשים המשפחתיים של על האש בחגים ובסופי שבוע, את ריח הבשרים הנצרבים על הגריל ואת ההתאספותשל הגברים מסביב למנגל, זאת מסורת ששום סוג של בישול אחר לא יוכל להחליף אותה.
אנחנו יודעים שאין דבר יותר מלחיץ מלקנות מוצר באלפי שקלים מבלי להכיר את התחום ולדעת מה אתם קונים. הראש מתמלא בשאלות והיסוסים שעלולים להסיט אותנו ממה שבאמת רצינו לעשות. החדשות הטובות הן, שכדי לקנות גריל גז איכותי לא צריך להיות מדען טילים.  

לפני קניית גריל גז כדאי שתענו על כמה שאלות

  • האם אתם מתכננים להשתמש בגריל גז למשפחה הגרעינית בלבד, או לאירוח ואירועים משפחתיים גדולים?
  • אתם צולים כל סופשבוע או רק בחגים וביום העצמאות?
  • איפה אתם מתכננים להציב את גריל הגז, בחצר האחורית או במרפסת של הדירה?
  • מה התקציב שלכם? מחירי גרילי הגז נעים בין 2000 ₪ לגרילי גז קטנים יחסית וסטנדרטים, ועד 7000 ₪ לגרילי גז גדולים ומקצועיים. כאשר כל גריל גז יספק לכם תכונות ושדרוגים שונים.

מה תרצו לצד גריל הגז שלכם? 

אחרי שעברתם על המושגים הבסיסיים שכדאי לבחון לפני רכישת גריל גז וקראתם את רשימת גרילי הגז המומלצים שלנו לשנת 2023. אפשר להסתכל על אלמנטים נוספים שאולי תרצו להוסיף כדי להפוך את חווית הצלייה למקצועית ונוחה יותר.

האמת, אין סוף לשדרוגים שאפשר להתחדש בהם. אבל אם אתם בתחילת הדרך אנחנו ממליצים להתחיל עם ערכה בסיסית שתכלול:, סט כלים לגריל, פלנצ'ה, בוצ'ר ואולי, הכי חשוב, הכלים שיעזרו לכם לשמור על הגריל גזל שלכם כמו חדש: מברשת מסיבי ברזל לניקוי הגריל, כיסוי לגריל הגז, נוזל לניקוי שומנים, מבריק נירוסטה ועוד.

כמה מילים סיכום

אין כמו להתגודד סביב הדבר שאנחנו הכי אוהבים, אוכל ואנשים טובים. אלו הרגעים שגריל גז הולך לספק לכם! אל תשכחו שמדובר בהשקעה שתשרת אתכם כמה שנים טובות, אל תהססו להשקיע מחשבה במה אתם באמת צריכים ושיעשה את החיים שלכם להרבה יותר קלים! 

רוצים להכיר את שאר המוצרים שלנו? מוזמנים לעמוד גרילי הגז

Subscribe To Our Newsletter

Get updates and learn from the best

עוד באותו נושא

סוכריות עראיס
כללי

סוכריות עראיס – מומלץ בכל על האש

אם עוד לא יצא לכם לטעם סוכריות עראיס אתם פשוט חייבים לנסות! אין ספק שהן טרנד – אבל פשוט טרנד נהדר!
זה מאוד פשוט להכנה ועיקר חומרי הגלם הם בשר טחון שומנים וטורטיות, כל השאר זה בונוס. הטורטיות סופגות את השומן של הבשר והופכות נימוחות – פשוט מעדן.

כנפיים חגיגיות
כללי

כנפיים חגיגיות – ברוטב מתקתק

קבלו מתכון לכנפיים ברוטב מתקתק, כאלו שמשרים במרינדה והטעמים נספגים היטב בכנפיים! 

פשוט מושלם לחגים ❤️ 🍯

Do You Want To Boost Your Business?

drop us a line and keep in touch